نکاتی که قبل از خرید کفپوش لمینت ایزوفام باید بدانید

نکاتی که قبل از خرید کفپوش لمینت ایزوفام باید بدانید

دو شنبه 2 فروردين 1400
13:33
ایران گو

کفپوش لمینت چیست؟

کفپوش لمینت دهه ها پیش در صحنه کفپوش مسکونی به عنوان یک گزینه نصب آسان ، جذاب و بادوام برای کفپوش چوب سخت ظهور کرد. از آن زمان به بعد ، فناوری آن با گذشت زمان جهش زیادی کرده است ، با برجستگی های عمیق تر ، مکانیزم های درزگیری بهتر و نوآوری های دیگر. با این وجود همچنان این کفپوش های موافقان و مخالفان بسیاری دارد. بعضی از کفپوش های ورقه ورقه در اتاقهایی که استفاده کم دارند ، می توانند 25 سال یا بیشتر دوام داشته باشند ، در حالی که بعضی دیگر که در مناطق پرتردد نصب می شوند ، ممکن است در کمتر از 10 سال نیاز به تعویض داشته باشند.

هزینه کفپوش لمینت چقدر است؟

به صورت کلی هزینه کفپوش های لمینت به نصبت مقرون به صرفه است و با صرف هزینه مناسب کف منزل یا هر محل دیگر را پوشش داد. تفاوت در قیمت گذاری تحت تأثیر ضخامت الیه سایش و کیفیت الیه چاپ است. با توجه به ارزان بودن ، ایده خوبی است که در بهترین کفپوش لمینت که توانایی خرید آن را دارید سرمایه گذاری کنید. از آنجا که نصب این کفپوش بسیار آسان است هزینه نصب چندان گران نیست. این باعث می شود کفپوش لمینت یکی از ارزانترین مواد در بین کفپوش ها باشد در مقابل ، کفپوش چوب سخت برای نصب هر فوت مربع به راحتی می تواند تا 5 الی 6 برابر هزینه داشته باشد.

تعمیر و نگهداری کفپوش لمینت چگونه است؟

کفپوش های لمینت به راحتی با جارو برقی یا جارودستی تمیز می شوند. با یک دستمال مرطوب ، یا بهتر از آن ، از پاک کننده کف لمینت استفاده کنید. برای کفپوشهای لمینت هیچ وقت نیاز به سمباده زدن کف نیست. در هنگام پاک کردن از آب زیاد که می تواند به درزهای بین تخته ها نفوذ کرده و تورم ایجاد کند ، خودداری کنید. کفپوش لمینت برای مکان هایی مانند حمام یا استخر مناسب نیستند.برای مناطقی که رطوبت سنگین دارند ، شما به یک سطح غیرقابل نفوذ مانند کاشی نیاز دارید. کفپوش لمینت دارای یک الیه سایش است که از طرح اصلی کفپوش محافظت می کند و باعث می شود تا حدودی در برابر خراش و فرورفتگی مقاومت کند و در برابر لکه ها بسیارمقاوم باشد. برخی از تولیدکنندگان حتی ضمانت نامه های بسیار سخاوتمندانه 10 +ساله در مورد خود الیه سایش را صادر می کنند. اگر لکه ای پیدا کنید ، پاک کردن آن معموالً آسان است. یکی از معایب کفئو ش های لمینت این است که اگر خراش یا شکستی در کفپوش ایجاد شود امکان تعمیر یا سمباده زدن آن وجود ندارد. . فقط باید کفپوش مورد نظر تعویض شود.

طرح کفپوش های لمینت چیست؟

کفپوش لمینت می تواند به زیبایی ظاهر چوب ، سنگ و سایرمواد طبیعی را تولید کند. بر خالف چوب سخت ، که همراه با بسیاری از قطعات ناقص است که باید دور ریخته یا برش داده شوند ، دور ریز کفئوش های لمینت بسیار کم است با این حال ، هنگامی که به تخته ها دقت می کنید ، شباهت کفپوش لمینت به چوب یا سنگ واقعی از بین می رود. کفپوش لمینت به هیچ وجه از نظر ظاهری با چوب واقعی یکسان نیست ، بخشی از آن به دلیل تکرار الگو است. برای اکثر مارک ها ، پنج تا 10 تخته با طرح متفاوت تولید می شوند ، در حالی که محصوالت ارزان تر ممکن است فقط دارای سه الگوی تخته متفاوت باشند. اگر نصب به صورت استراتژیک انجام نشود ، می توانید در نهایت با تخته های یکسان در کنار یکدیگرقرار بگیرید. کفپوش لمینت ماده ای نیست که ارزش درازمدت امالک و مستغالت را به خانه شما اضافه کند ، اگرچه می تواند روش خوبی برای بازسازی سریع و ارزان کف پوششی باشد. اگر می خواهید باالترین ارزش فروش را برای خانه خود بدست آورید ، کفپوش چوب سخت و مهندسی شده ارزش بهتری به شما می دهد.

راحتی کفپوش لمینت چقدر است؟

به طور سنتی ، کفپوش لمینت بسیار لغزنده بوده است. اخیراً ، تولیدکنندگان کفپوش لمینت در حال توسعه الیه های سایشی مقاوم در برابر لغزش و بافت هستند. همچنین ، کفپوش لمینت تمایل به ایجاد الکتریسیته ساکن دارد ، اگرچه با تمیز نگه داشتن کف می توان این مشکل را کاهش داد. کف پوش لمینت انتخاب خوبی برای مبتالیان به آلرژی است ، زیرا این محصول گرد و غبار و مواد حساسیت زا را به دام نمی اندازد و به راحتی تمیز می شود. اما تعداد کمی از افراد حساس به مواد شیمیایی ممکن است به رزین ها و چسب های استفاده شده در کف واکنش نشان دهند.

آیا کفپوش لمینت مناسب است؟

اگر بودجه کافی دارید و می خواهید با نصب کفپوش خود حتی در هزینه های خود صرفه جویی کنید ، کفپوش لمینت دقیقاً انتخاب مناسب شماست. تعداد کمی از کفپوش ها نسبت به کفپوش های لمینت مقرون به صرفه تر و آسان تر هستند. اما در حالی که کفپوش لمینت کامالً کاربردی و جذاب است ، دارای اعتبار و ارزش افزوده امالک و مستغالت موجود در کفپوش های چوب سخت یا کاشی سنگی نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شرکت کیان فام نمایندگی پخش پارکت لمینت ایزوفام در تهران میباشد که با عرضه و پخش کفپوش های این برند در حوزه دکوراسیون داخلی منازل و ادارات در زمینه فروش پخش و نصب پارکت های لمینت و ... از بهترین ها میباشد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی پخش پارکت لمینت ایزوفام در تهران است. || طراحی و سئو ایران گو